نازنین رقیهنازنین رقیه، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره

خاطرات نازنین رقیه

من وناناز 48 روزه

1390/6/20 14:03
465 بازدید
اشتراک گذاری

مامانی رو ببخش نازگلکم هنوز مامان خوبی نشدم هنوز نمیدونم وقتی گریه میکنی چی میخوای فقط گریه شیر خواستنتو می دونم الهی بمیرم امروز همش نق زدی خوابت هم می اومد اما نخوابیده بیدار میشدی نمی دونستم چی میگی تا بعد ازکلی وقت فهمیدم خیسی!!!!!!!!!!!!ناراحتخیلی ناراحت شدم بلاخره یه روز مامان خوبی میشم،وقتی تعویضت کردی کلی خوشحال شدی وبازی کردی منم رفتم کارهامو کنم وقتی برگشتم دیدم خواب رفتی  الهی مامان بمیره نباشم مامانی چقدر مظلومی دورت بگردم تا حالا چندبار اینطوری خوابیدی من دیوونه میشم وقتی اینجوری میخوابی بخواب قندعسلم بخواب این لالایی رو از وب مامان محمد پارسا گرفتم خیلی این لالایی رو دوست دارم...

گنجشک لالا، سنجاب لالا                                        آمد دوباره مهتاب بالا
لالالا لایی لا لالایی لا لا لالایی...                               لالالا لایی لا لالایی لا لا لالایی...
گلدون خوابید مثل همیشه                                      قورباغه ساکت، خوابیده بیشه
گلدون خوابید مثل همیشه                                      قورباغه ساکت، خوابیده بیشه
لالا لایی لا لالایی لا لا لالایی...                                 لالا لالالایی لا لالایی لا لا لالایی...

جنگل لا لا لا لا                                                     برکه لا لا لا لا
شب بر همه خوش، تا صبح فردا                                شب بر همه خوش، تا صبح فردا
                      

                                           لالا لالالایی لا لالایی لا

 

راستی مامانی امروز48 روزت شده  بوسسسسسسسسسسس بابایی هم طبق معمول مارو تهنا گذاشته رفته

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان نی نی گولو
20 شهریور 90 17:20
سلام عزیز خاله با تاخیر بهت می گم تولدت مبارک گلم نازشو برم که مامانی رو اذیت نمی کنه با اجازه لینکتون می کنم بازم به ما سر بزنید خوشحال می شیم
مامان نازنین زهرا
23 شهریور 90 23:48
الهی چند روز پیشم ما مهمونی بودیم نازگلی خودش دیده بود من من کار دارم بالش آورده بود خوابیده بود منم خیلی حس بدی پیدا کردم درکت میکنم