نازنین رقیهنازنین رقیه، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره

خاطرات نازنین رقیه

جشن سیسمونی نانازم

1390/6/19 16:44
950 بازدید
اشتراک گذاری

ماچسلام قشنگ مامانی

قلبفدای چشمات بشم که میدونم خیلی قشنگه

قلبدیشب بابایی رفتش جمکران دانشجوها رو برده من و تورو تهنا گذاشته ما هم اومدیم خونه مامانا مهدی...

قلبما که تهنا نیستیم من توی فرشته رو دارم تو هم مامانی رو داری دردات به سرم الهییییییییییییییماچ

قلبراستی دوشنبه 9/3/90 واست جشن سیسمونی گرفتیم یابایی کلی خرید کرد اگه بدونی چه شیرینی هایی واست خرید همش میگفت واسه دخترمه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

نازنین نرگس نفس مامان
14 خرداد 90 2:19
قربون اون اسم قشنگت صاحب اسمت نگهدارت باشه الهی
مامان ثنا
17 خرداد 90 2:04
واااااای چه مامان مهربونی دلم واسه مامان خودم تنگ شد ایشالا با بهترینها براتون جبران کنه
مامان نرگس
18 خرداد 90 10:16
الهی... انشالله به سلامتی بدنیا بیاد