نازنین رقیهنازنین رقیه، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 14 روز سن داره

خاطرات نازنین رقیه

اولين مامان گفتن ناناز

1390/10/30 14:33
542 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل نازم الهي مامان فدات بشه

دلم ميخواد تمام هستيمو به پات بريزم همه وجودمي همه زندگيم

180 روزگيت وقتي داشتم ازت فيلم ميگرفتم يه دفعه گفتي "مامان"خيلي واضح...چندبار نگاه كردم 1بار 2بار 3بار ...خدايا نازنيني گفت "مامان"فدات بشم نميدوني قشنگترين لحظه بعد از تولدت گفتن كلمه مامان بود خيلي دوست دارم نفسم ماه من عشقم ميميرم برات، با من بمون

بعد از 2روز هم بابا رو گفتي

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان فاطمه
30 دی 90 20:19
مبارک باشه

ممنون گلم
مامان محمد پارسا
1 بهمن 90 18:06
سلام
به سلامتی . . . مبارک باشه . . . ناز این دخملی رو برم که دل مامانی و بابایی رو شاد کرده
مرسي گلم انشالله محمد پارساجون مامان وبابابگه

بهار(مامانی شهراد)
2 بهمن 90 11:55
سلام عزیز دلم آپ کردم بدو با مامانی بیا پیشمون

سلام عزيزم چشم الان ميايم
مامان نازنین زهرا
3 بهمن 90 22:28
مبارک باشه درکت میکنم چقدر لحظه ی شیرینی داشتی


ممنون گلم



مامانی درسا
6 بهمن 90 2:40
وای دلم آب شد کی میشه درسایی هم به من بگه مامان . عسل خاله خیلی خیلی دوست دارم .


انشالله به زودي بگه.....ماهم شما وني ني خوشملتو خيلي دوست داريم
مامان نازی نرگس
10 بهمن 90 2:14
سلام تبریک میگم خانمی گوشهای خودتون رو آماده کنید اصولا دخترهایی که زود حرف میزنند خیلی مشتاق به صحبت کردن هستند دقیقا مثل دخمل من وای خدا ی من گاهی گریه ام میگیره فقط یه ریز حرف میزنه مثل آن شرلیوای یادش به خیر آرزو داشتم
سلام ما کاملا آماده ایم دخترخاله نازنین رقیه هم یه انشرلی کامله!!