نازنین رقیهنازنین رقیه، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره

خاطرات نازنین رقیه

قلاب بافي ماماني واسه من

1390/10/12 14:27
899 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام به همه خاله جوني ها مامانم واسم بافني كلده اينم از عكسهاشون يه تل و يه پاپوش ماماني خيلي تلاش كلد تا بلاخره موفق شد هنوز هم داله تلاش ميتونه تا چيزهاي خوشملتري واسم ببافه...

اي واي ماماني اومدي عكس بندازي چرا خبل ندادي!!!!!!!چقدر خوشمل شدم همون تله هستا!!!!!!

 

دوس جوني ها شما هم به ماماناتون بگيد واستون چيزهاي خوشمل خوشمل ببافن...

مواظب خودتون و ماماناتون باشيد بوسسسسسسس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

مامان مهنا
13 دی 90 19:04
سلام مامانی
چقدر خوشمله این بافتنی ها
وای نی نی جون تو چقدر خوشمل شدی
بوس برای تو

ممنون خاله جوني لطف داري منم مهناجونو ميبوسم




بهار(مامانی شهراد)
14 دی 90 15:38
سلام دوست جونی◕‿ ◕یه پست برفی دارم✲
منتظرتم

(●̮̮̃•̃)
/█\
.Π.
باریکلا به این مامانی هنرمند عزیزم لینکت کردم


ممنون گلم شما هم لينك شديد
مامان نازنین زهرا
14 دی 90 23:45
سلام خانومی الهی انگار همین دیروز بود که به دنیا اومده بود باورم نمیشه ماشالله و لا حول و لا قوه الا بالله علی العظیم به این ناز پری خانم

خوش به حالت من بافتنی خیلییییییییییی بلدم ولی تو قلاب بافی بیسواد بیسوادم

ای کاش پیشم بودی بهم یاد میدادی

اره خيلي وقتا خودمم باورم نميشه عمر خيلي زود ميگذره
كاش قلاب بافي بلد بودي اخه من تازه گفتم بسم الله...تا حالا هم چندتا كاموا خراب كردم ولي بازم ادامه ميدم






مامانی درسا
15 دی 90 14:42
مامانی آفرین به شما . عزیزم به این مامانی خوب افتخار کن . مبارکت باشه .
مامان مهنا
16 دی 90 4:10
سلام گلم با پست جدید اپم
مامی نازی نرگس
16 دی 90 23:43
سلام خانمی خو به حال نازی جون با این مامان هنرمند
ماشالا هزار ماشالا چه خوشکل شده این گل دخترمون

سلام عزيزم ممنون لطف داري



مامان فاطمه
21 دی 90 7:22
سلام عزیزم چه دخمل نازی دارید ماشالله
چه بافتنی زیبایی
منم دوست دارم واسه فاطمه جونم ببافم ولی هد تا حالا نبافتم
اگه زحمتتون نیست دستورشو واسم بذارید
با کمال میل لینکتون کردم
من و مامانم هم یه عالمه لباس واسه فاطمه بافتیم عکسش تو وبلاگش هست

ممنون گلم لطف كردي خوشحالم كه فاطمه جون هم به جمع دوستاي نازنين رقيه اومد مرسي خاله جون تصوير اموزشي بافت گل قلب بافي رو واستون ميذارم